από M.Dimitris » Κυρ Αύγ 07, 2011 11:02 am
καλημερα και παλι
εχει λιγες μερες που τελειωσα-δοκιμασα τα πισω δισκοφρενα γιατι τα ταμπουρα πηραν ποδι
και εχουμε και λεμε
για δισκους προτιμησα τους γνησιους για να ταιριαζουν στο καρε
δαγκανες μπηκαν οι μπροστινες απο τους μαμα αξονες
τωρα θα μου πειτε πως θα εχω χειροφρενο αλλα και αυτο αλλαχτηκε με αλλο με υδραυλικη τρομπα οποτε αφαιρεθηκαν και οι ντιζες απο το χειροφρενο
για αρχη ξεκηνησα με το χειροφρενο γιατι ηταν το ποιο ευκολο,εβγαλα το πισω σωληνακι των φρενων το εκοψα στην μεση πηγα μου εκαναν 2 "κεφαλια" και 2 μαρκουτσια των 50 ποντων,το 1 συνδεθηκε στο ενα ακρο απο το κομενο σωληνακι που ερχετε απο το σεβρο και στην μια υποδοχη απο το χειροφρενο και το αλλο συνδεθηκε στην αλλη υποδοχη και στην συνεχεια στο σωληνακι που φευγει για τις δαγκανες
να τονισω οτι το υδραυλικο χειροφρενο δεν εχει δευτερο ποτηρακι για τα υγρα του αλλα συνδεετε "σε σειρα"με τα κυριως φρενα,οποτε η σειρα εχει ως εξης σεβρο-χειροφρενο-δαγκανες και απλα οταν παταω φρενω τα υγρα ακουλουθουν αυτην την σειρα
και μια φωτο απο το χειροφρενο τοποθετημενο
μετα προχωρησα στην αφαιρεση των ταμπουρων που δεν ηταν κατι το δυσκολο γιατι ολο το συστημα κρατιετε σε 6 βιδακια
για να βγουν επρεπε να βγουν και τα ημιαξονια οπως και σε ολους τους αξονες η στους περισοτερους και επ ευκαιρια αλλαξα και τα πισω ρουλεμαν μαζι με κατι φλατζες και τσιμουχες γιατι ειχαν λιγα κενα αλλα και για να μην τα ξανα ξηλωνω αργοτερα
εδοσον μπηκαν τα καινουργια ρουλεμαν και οτι αλλο χρειαζοταν ξανα τοποθετηθηκαν στην θεση τους για να μπορω να παρω μετρα για τις βασεις απο τις δαγκανες
πρωτα πρωτα τοποθετησα τους δισκους επανω στα ημιαξονια
υστερα τοποθετησα την δαγκανα με την απαραιτητη αποσταστη απο τον δισκο
δυστηχως δεν με εκοψε να βγαλω φωτο και τις βασεις πριν τις βαλω
για την περιπτωση μου χρειαζομουν 2 πλακες παχους 7mm με φαρφος 13 cm και υψος 7,5 cm εγινε μια τρυπα 9 cm διαμετρου και κοπηκε στην μεση τις τρυπας ωστε να σχηματισει μισοφεγγαρο για να φωλιασει στον αξονα
στην αρχη ειχα σκεφτει να τις συγκρατω με τα βιδακια που κρατουσαν την βαση απο το ημιαξονιο αλλα μετα σκεφτηκαν οτι μ.......α θα κανω και ετσι εξησαν το αξονα και στις 2 πλευρες και τις συγκολησα παρα πολυ καλα
η δεξια
και η αριστερη
βαφτηκαν οι δαγκανες στο χρωμα του αυτοκινητου
και στην συνεχεια τοποθετηθηκαν στην θεση τους
και μια με την ροδα επανω
εγινε και η εξαερωση και δοκιμαστηκαν,μεχρι να πατησουν τα τακακια μιας και ηταν καινουργια δεν επιαναν οπως θα επρεπε αλλα τωρα μετα απο 2 εβδομαδες σχεδον,δουλευουν σωστα χωρις κανενα προβλημα
το επομενο βημα ειναι να κατεβει το μοτερ για να αλλαχτει
και το σασμαν για να κοντυνει
αυτα για την ωρα
M.Dimitris