από cfu » Τετ Απρ 29, 2009 10:48 pm
Μετα απο πολλη σκεψη και υπολογισμους εχω να πω τουτο:
Το κατα καιρους τρεμουλιασμα στο τιμονι, εχει να κανει α) με τα κοντα μεταξονια και μετατροχια και β) σε συνδιασμο με τους μεγαλους σε διαμετρο τροχους λογο κατασκευης για χρηση σε κακοτραχαλα (οπου μικρος τροχος=μικρο ευρος ταλαντωσης, μεγαλος τροχος μεγαλυτερο ευρος κ.τ.λ).
Δειτε για παραδειγμα τα ΑΤΟΣ ή τα ΜΑΤΙΖ, με σχεδον ιδιες διαστασεις, εχουν πολυ μικροτερους κραδασμους. Ειναι πολυ ευκολο να μεταφερθουν αμεσα (στο τιμονι και στην καμπινα) οι οποιες δονησεις με την παραμικρη απωλεια πιεσης ή ζυγοσταθμησης, ακομα και της ανομοιομορφης φθορας καποιου αμορτισερ, ή σινεμπλοκ, λογο της πολυ κομπακτ κατασκευης. Οποτε μη χολοσκατε. Πιο τακτικος ελεγχος της πιεσης, της ζυγοσταθμισης και μετρησης αμορτισερ, θα σας λυση καθε απορια.
...ταπεινό τετρακίνητο... καλό μου Jimny... που περνάς τα κατσάβραχα γερά...όσα suv ταπείνωσες σ'έχουν στη μνήμη...μα εσύ γυρνάς χαλαρά.............μη με πας απ'το σπίτι...ακούς στο βουνό να με πας... μυρωδιά καταλύτη... εσύ μοναχά μ'αγαπάς.!