Παιδιά γεια σας και από μένα. Έψαξα αλλά δεν βρήκα θέμα για παρουσίαση νέων μελών, οπότε συγχωρέστε με αν υπάρχει και δεν το είδα. Συστήνομαι λοιπόν εδώ. Είμαι ο Απόστολος από Κοζάνη και έχω στην δουλειά μου εδώ από το 2004 ζελατινάτο ένα SUZUKI JIMNY άσπρο, με 85000 χιλ. πόλης κυρίως, μια που η χρήση του είναι συγκεκριμένη κατά κάποιο τρόπο, χωρίς σκληρή εκτός δρόμου οδήγηση.
Γράφω σε αυτό το θέμα για να σας πω για το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν όλα τα Jimny με τον συμπλέκτη, αν κρίνω τουλάχιστον από την επαναληψιμότητα του δικού μου προβλήματος. Το πρόβλημα είναι αρχικά σκληραίνει ο συμπλέκτης όπως είπε και φίλος σε αυτό το θέμα, αρχίζουν και κουμπώνουν με δυσκολία οι ταχύτητες, μέχρι που δεν μπαίνουν. Το πρόβλημα είναι ότι ραγίζει η λαμαρίνα της πεταλιέρας με αποτέλεσμα να μειώνεται η διαδρομή του συμπλέκτη. Έτσι την 1η φορά (μετά τα 50000 χιλ. αν θυμάμαι καλά) μου την αλλάξανε στην SUZUKI με εγγύηση και μου είπανε ότι είναι γνωστό το θέμα. Ράγισε πάλι πριν λίγο καιρό και είπα να δοκιμάσω να κολλήσω το ράγισμα της λαμαρίνας σε φανοποιό. Δούλεψε για ένα διάστημα, αλλά πάλι άρχισε να ραγίζει προφανώς αν κρίνω από το ότι σκλήρυνε ο συμπλέκτης και πάλι. Από το λίγο που έψαξα στο φόρουμ μου έκανε που δεν βρήκα κάτι για αυτό το πρόβλημα. Μόνο εγώ το έχω ή είναι γενικό; Αν είναι γενικό υπάρχει κάποια μόνιμη λύση, γιατί από ότι κατάλαβα η SUZUKI κακώς δεν ενίσχυσε την λαμαρίνα της πεταλιέρας και βάζει πάλι την ίδια, οπότε μπαίνουμε σε τζάμπα έξοδα.
Κατά άλλα το αυτοκίνητο ως κλασικό Ιαπωνικό είναι σκυλί και δεν έχει βγάλει κάτι άλλο, πλην μιας καμένης λάμπας και ένα κολλημένο διακόπτη όπισθεν που αλλάχτηκε με την εγγύηση. Τρέμουλο στο τιμόνι είχε κάποια στιγμή, το οποίο λύθηκε με προσεχτική ζυγοστάθμιση. Τίποτε άλλο. Ένα παράξενο-απαράδεκτο που έχω προσέξει μόνο στο δικό μου, είναι ότι έβγαλε οξειδώσεις στα μπροστινά ράμφη του σασί όπως κοιτάμε ανάμεσα από τις ρόδες και το φτερό. Περίμενα από την SUZUKI απάντηση, μέχρι που το πισσάρισε ένας φανοποιός.