Tο παλιο m13a έχει άπειρα πιό μακρύ κιβώτιο, και μου φαίνεται λογικό το 24,2% στα γρήγορα. Μου φάνηκε οτι παρόμοια διαφορά είχε και στα αργά. Ενδιαφέρον...
σε λιγο καιρο μαλλον πιστευω η καλητερη λυση για να κοντινο λιγο και να ξυπνησει λιγο μοτερ θα παω σε 413 transfer . Πιστευω ειναι η οικονομικοτερη και η ανθεκτικοτερη λυση για την περιπτωση μ .
Η αλλαγη εγινε και πλεον μπηκε το 413 . τα 215/75/15 τα περπαταει τωρα πλεον σαν 205/70/15 εκει που ειχα 3000 στροφες στα 90 τωρα ειναι στα 80χλμ . πολυ ευχαριστημενος το μοτερ ξυπνησε και στροφαρει καλητερα λογο τις πιο κοντης κλιμακωσης!