ΤΡΕΜΟΥΛΟ ΣΕ JIMNY

Ή πώς μεταφέρει στον χώμα την ισχύ του το θηρίο..

ΤΡΕΜΟΥΛΟ ΣΕ JIMNY

Δημοσίευσηαπό Don John » Σάβ Μάιος 11, 2013 9:49 pm

Άβαταρ μέλους
Don John
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 11, 2013 8:53 pm

Δημοσίευσηαπό Don John » Σάβ Μάιος 11, 2013 9:54 pm

ΑΝ καποιος εχει αποψη , παρακαλω τα φωτα σας .
Άβαταρ μέλους
Don John
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 11, 2013 8:53 pm

Δημοσίευσηαπό JEO » Σάβ Μάιος 11, 2013 10:03 pm

Αν ηταν +6cm τα ελλατηρια θα σου ελεγα να αλλαξεις το pit man arm με αλλο. Αλλα με +4 δεν υπαρχει λογος.


Κοιτα βασιλικους πειρους και ακρομπαρα για τζογους. Επισης καλο θα ηταν να τσεκαρεις τα αντιβαρα των τροχων μηπως ξεκολλησε κανενα. Κοιτα και τις μπροστινες ζαντες μηπως εχουν στραβωσει.

Αυτο με το αμορτισερ τιμονιου οντως ειναι μπουρδα.
Το προβλημα το αντιμετωπιζουμε δεν το καλυπτουμε.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό Don John » Κυρ Μάιος 12, 2013 11:28 am

Άβαταρ μέλους
Don John
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 11, 2013 8:53 pm

Δημοσίευσηαπό Αρίστος » Κυρ Μάιος 12, 2013 12:37 pm

Άβαταρ μέλους
Αρίστος
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1630
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 07, 2006 7:08 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Αγ.Αναργυροι

Δημοσίευσηαπό Don John » Κυρ Μάιος 12, 2013 4:40 pm

Φιλε Αριστο, ευχαριστω πολυ για την απαντηση και την βοηθεια σου.

Εκανα πολυ προσεχτικα αυτο που μου προτεινες, αλλα δεν φαινεται εκει κατι το περιεργο.....

Κουνησα και τους δυο τροχους και δεν καταλαβα να υπαρχει καποιος ορατος τζογος :roll: (οσο τουλαχιστον μου επετρεπε ο τροπος που το δοκιμασα, αφου οπως καταλαβαινεις, εξασκωντας καποια δυναμη, κουνουσα και τον αντιθετο τροχο παρολο που πατουσε στο εδαφος...).

Πραγματικα εχω απελπιστει αφου ηδη εχουν δει το αυτοκινητο 3-4 συνεργεια και κανενας δεν μου λεει κατι σιγουρο.
Η καλυτερα, ολοι τους λενε ενα ΤΙΠΟΤΑ :!:

Πραγματικα δεν θελω να καταφυγω αβιαστα στην τοποθετηση του αμορτισερ τιμονιου. Το να βαλω το αμορτισερ για να πετυχω γενικοτερα καλυτερη σταθεροτητα το καταλαβαινω...........το να το βαλω ομως λογω αυτου του προβληματος, φοβαμαι πως δεν ειναι σωστη επιλογη :cry: .
Οπως σωστα γραφτηκε παραπανω, ο σκοπος ειναι να βρεθει και να επισκευαστει το αιτιο και οχι να το κρυψουμε κατω απο το χαλι....
Τι νοημα θα εχει να συνεχισει να υπαρχει αυτη η ταλαντωση (που σιγουρα θα δημιουργησει περισσοτερα προβληματα), και εγω απλα να την "αγνοω" γιατι εστω το σουπερ ντουπερ αμορτισερ, δεν θα την αφησει να φτασει στο τιμονι και το χερι μου ? :?: .

Πραγματικα δεν ξερω που αλλου να ψαξω οταν οι πιο "ειδικοι" πλενουν τα χερια τους λεγοντας ενα απλο: Δεν βλεπω κατι :? .


ΑΝ καποιος εχει να προτεινει/υποδειξει καποια λυση, περιμενω 8)
Άβαταρ μέλους
Don John
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 11, 2013 8:53 pm

Δημοσίευσηαπό Αρίστος » Κυρ Μάιος 12, 2013 4:56 pm

Ο τροχος πρεπει να ειναι στο αερα για να κανεις αυτη την δοκιμη!!!
Επισεις κοιτα αν η αντιστρεπτικη σου απο κατω κουνιετε δεξια αριστερα ..τοτε εχουν χαλασει τα συνεμπλοκ τις αντιστρεπτικης (εκει δεν πρεπει να ειναι ο τροχος στο αερα πρεπει να παταει)

μια σηκωσε τιν μια πλευρα και μετα πηγαινε στιν διπλα πλευρα να δεις!

στο βιντεο που εβαλα το λινκ ετσι πηγαινε ο τροχος?
Άβαταρ μέλους
Αρίστος
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1630
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 07, 2006 7:08 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Αγ.Αναργυροι

Δημοσίευσηαπό Αρίστος » Κυρ Μάιος 12, 2013 4:59 pm

Επισεις μηπος τα ελαστιχα σου ειναι πολυφθαρμενα ..η θελουν ζυγοσταθμιση ? (δοκιμασε να φερεις τα εμπρος πισω και αντιστροφα).
Άβαταρ μέλους
Αρίστος
HJC Member
 
Δημοσιεύσεις: 1630
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 07, 2006 7:08 pm
Τοποθεσία: Αθήνα Αγ.Αναργυροι

Δημοσίευσηαπό Don John » Κυρ Μάιος 12, 2013 6:27 pm

Φυσικα και ο τροχος ηταν στον αερα οταν εκανα τις δοκιμες :)
Αυτο που ειπα και ισως δενν εγιινα κατανοητος, ειναι πως προσπαθωντας ννα κινησω δυνατα τον τροχο, παρεσυρα και τον αντιθετο απο την αλλη πλευρα καποιες στιγμες.

Η αντιστρεπτικη δοκος, υποτιθεται οτι ελεγθηκε ηδη και στο συνεργειο.......
θα την ξανακοιταξω οπως ειπες ομως :idea:

Ο τροχος, δεν μπορω να ξερω αν εκανε την ιδια κινηση. Βλεπεις οταν το παρατηρω ειμαι παντα στην θεση του οδηγου και απο εκει ειναι δυσκολο να δει κανεις τροχο :wink: .

Τα λαστιχα ΔΕΝ φταινε........ειναι ολοκαινουργια, μπηκαν προ τετραμηνου (Michelin Latidude Cross) και οι ζαντες ειναι μια χαρα ζυγοσταθμισμενες και χωρις στραβωμα η ζημιες......
Άβαταρ μέλους
Don John
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 11, 2013 8:53 pm

Δημοσίευσηαπό JEO » Κυρ Μάιος 12, 2013 10:27 pm

Καλο θα ηταν να πας σε τζογομετρο φιλε μου, γιατι οι ανοχες στο μπροστινο συστημα δεν ειναι ευκολα ανιχνευσιμες με το χερι.
Keep thinking......
Άβαταρ μέλους
JEO
Moderator
 
Δημοσιεύσεις: 3441
Εγγραφή: Τετ Μάιος 04, 2005 6:45 pm
Τοποθεσία: Χαμένη Ατλαντίδα.

Δημοσίευσηαπό YannisS » Τρί Μάιος 14, 2013 9:08 am

YannisS
 
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: Δευτ Ιαν 19, 2009 11:16 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό Don John » Σάβ Μάιος 25, 2013 12:46 pm

Άβαταρ μέλους
Don John
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 11, 2013 8:53 pm

Δημοσίευσηαπό nikos jimny » Σάβ Μάιος 25, 2013 3:03 pm

nikos jimny
 
Δημοσιεύσεις: 36
Εγγραφή: Τετ Απρ 17, 2013 8:18 pm
Τοποθεσία: θεσσαλονικη

Δημοσίευσηαπό Don John » Σάβ Μάιος 25, 2013 3:19 pm

Άβαταρ μέλους
Don John
 
Δημοσιεύσεις: 9
Εγγραφή: Σάβ Μάιος 11, 2013 8:53 pm

Δημοσίευσηαπό offroad_master » Σάβ Μάιος 25, 2013 3:20 pm

Βαλλιανατος Γιωργος
www.eval.gr
Άβαταρ μέλους
offroad_master
 
Δημοσιεύσεις: 1963
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 2:27 pm
Τοποθεσία: ΚΡΥΟΝΕΡΙ

Επόμενο

Επιστροφή στο Μετάδοση , σύστημα διεύθυνσης και φρένα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες

cron